Info om SFO

hænder

Tømmerup SFO har nogle nøgleord vi gerne vil kendes på :

- Trivsel

- fællesskab

- nærhed / tryghed

- respekt / tolerance

- autentiske voksne

Tømmerup SFO I og II, er en skolefritidsordning omgivet af store natur områder, vi har græsplæner, boldbaner, gyngestativer, parkour , panna bane, bålhytte og sandkasse.

Vores naboer er tømmerup hallen som vi til tider også benytter, et stort naturområde kaldet loch ness ligger ligeledes i baghaven , her er der mulighed for at opleve forskellige fuglearter eller lege på deres dejlige naturlegeplads. BMX baner og mulighed for E-sport er også tilstede.

Vi har pt. Indskrevet 106 børn , SFO I ( 0.klasse - 3.klasse ) og II ( 4.klasse - 6. klasse )er adskildt i 2 huse , det giver mulighed  for at målrette aktiviteterne til lige præcis aldersgruppen .

Hver dag vil der være tilbud om forskellige aktiviteter, derudover er der selvfølgelig også mulighed for børnenes egne kreative udfoldelser.

Vi har også et tæt samarbejde med skolen i dagligdagen, og en gang om året tager vi på udflugt alle sammen store som små .

Vi samarbejder med de øvrige SFOèr i kommunen, vi har arrangementer hvor vi mødes til fællesaktiviteter og fælles ferie åbning.

Ønsker du at høre mere eller har du spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os

Legeplads

Mandag til torsdag fra 6.30 til 17.00